Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Mūsu risinājumi
Mūsu risinājumi
Jungheinrich litija jonu tehnoloģija
Jungheinrich litija jonu tehnoloģija
Mūsu risinājumi
Mūsu risinājumi
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Produkti
Produkti
Produkti
Produkti
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Loģistikas sistēmas
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Pakalpojumi
Pakalpojumi
Pakalpojumi
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
Par mums
Par mums
Par mums
Par mums
Jungheinrich - vadošais risinājumu piedāvātājs savā nozārē
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
E-Veikals
Mūsu dakšu iekrāvējus Jūs varat izmantot gandrīz ikvienā noliktavā, jo tie sevi ir apliecinājuši kā patiešām vispusīgi talanti. Izvēloties kādu no mūsu ekonomiskajiem pretsvara iekrāvējiem, Jūs nevarat kļūdīties.
Jūs meklējat lielu jaudu un vienlaikus arī ekonomisku izdevīgumu? Mūsu dakšu iekrāvēji sniedz abus. Tie ir ļoti manevrētspējīgi un droši nogādā kravas mērķī, gan strādājot telpās, gan ārpus tām. Pateicoties to lielajai celtspējai, pretsvara iekrāvējiem nekādas problēmas nesagādā arī smagas kravas. Tie pavisam viegli var pacelt pat piecas tonnas.
Šauro eju noliktavā Jūs vislabākos rezultātus sasniegsit ar mūsu kompaktas konstrukcijas elektriskajiem pretsvara iekrāvējiem. Pateicoties inovatīvajai trīsfāzu tehnoloģijai, Jūsu ieguvums ir arī teicamas gaitas īpašības, liela pārkraušanas jauda un zemas apkopes izmaksas. Papildus tam reģeneratīvā bremzēšana iekrāvējiem dod papildu enerģiju tā, ka Jūs ar vienu akumulatora uzlādi varat paveikt vēl vairāk.
Dakšu iekrāvējs ir trīs vai četru riteņu rūpnieciskais iekrāvējs, ko galvenokārt izmanto preču un pirkumu iekšējai apritei un transportēšanai. Atšķirībā no parastajiem šiem iekrāvējiem ir sava piedziņa un masts, tāpēc tie var kravas ne tikai paņemt, bet arī sakraut citu uz citas.
Dakšu iekrāvēja nosaukums ir radies no dakšu transportiera, ko parasti izmanto palešu un palešu kastu celšanai. Iekrāvējam parasti ir divas, bet retāk arī vairākas tērauda dakšas, ko sauc par dakšu zariem. Arī citu veidu iekrāvējiem ir dakšas, tomēr tie nepieder dakšu iekrāvēju kategorijai, bet ir nosaukti, pamatojoties uz citiem iezīmīgākiem aspektiem, piemēram, bīdmasta iekrāvējs.
Dakšu iekrāvējus parasti izmanto preču pārvietošanai, piemēram, smago automašīnu un lielāku transportlīdzekļu piekraušanai un izkraušanai. Iekrāvējus lieto arī klasiskai iekšējai transportēšanai, piemēram, piegādei uz ražošanas vai preču glabāšanas vietu. Tos var izmantot arī īpašiem nolūkiem, piemēram, uzstādīšanai vai demontāžai gadatirgos un pasākumos.
Atkarībā no veida un pielietojuma dakšu iekrāvēji tiek izmantoti dažādās vietās. Tomēr parasti iekrāvēji ir svarīgs pamats preču apstrādei un transportēšanai gandrīz visās nozarēs. Tas attiecas uz automobiļu sektoru un ražošanas nozari, kā arī pārtikas un dzērienu nozari un loģistikas uzņēmumiem. Dakšu iekrāvējus izmanto gan telpās (piemēram, hallēs un noliktavās), gan ārā (piemēram, uzņēmuma telpās, ostā, lidostā vai pasākumu norises vietās).
Iespējamais pielietojums atšķiras atkarībā no piedziņas veida: elektriskie dakšu iekrāvēji ir piemēroti ne tikai iekštelpām, bet arī lietošanai ārā, savukārt ar gāzes un dīzeļdegvielas iekrāvējiem situācija ir sarežģītāka. Lai gāzes iekrāvējus varētu izmantot iekštelpās, tiem ir jāatbilst specifiskiem drošības un izmešu noteikumiem. Dīzeļdegvielas iekrāvējus pamatā izmanto tikai ārā.
Iekrāvēja darbība ir atkarīga no tā veida un konstrukcijas. Tomēr parasti funkcionalitātes pamatā ir tā saucamā celšanas iekārta, kas sastāv no celšanas masta un dakšu turētāja. Iekrāvēja dakšas sniedz iespēju novietot celšanas mehānismu zem paletēm un citām kravām, lai tās paceltu. Pēc tam tās parasti paceļ transportēšanai vai sakraušanai, izmantojot celšanas mastu, hidraulisko cilindru un celšanas ķēdes. Papildus dakšu turētājam frontālajiem iekrāvējiem un citu veidu iekrāvējiem var izmantot citas kravu apstrādes ierīces, piemēram, serdeņi, iespīlētāji vai automātiskie izkrāvēji.
Dakšu iekrāvēji, kas ir zināmi arī kā pretsvara iekrāvēji, šī vārda stingrākajā nozīmē ir tā saucamie frontālie iekrāvēji, kas darbojas saskaņā ar pretsvara principu. Dakšas atrodas iekrāvēja priekšā. Ar dakšām paceltais svars tiek līdzsvarots ar attiecīgi lielu pretsvaru aizmugurē.
Ir arī citi īpaši iekrāvēja veidi. Tie iekļauj tā saucamos bidmasta krautņotājus, kas virza mastu uz priekšu un pēc tam atpakaļ, lai paceltu kravu tā, ka kravas smaguma centrs vairs nav priekšā, bet starp krautņotāja asīm. Citi veidi ir augstplauktu krautņotāji, ko izmanto preču iekraušanai un izkraušanai plauktu sistēmās augstplauktu noliktavās, un komplektētāji, kuru primārais mērķis ir preču paņemšana saskaņā ar noteiktajiem pasūtījumiem.
Vēl viens variants ir tā dēvētie palešu ratiņi bet tie parasti netiek pieskaitīti klasiskajiem iekrāvējiem. Līdzgājēja krautņotāji tiek saukti arī par krautņotājiem ar balstdakšām un kopumā tiek uzskatīti par daļu no celšanas iekrāvēju kategorijas.
Runājot par piedziņām, tiek būtiski nošķirti dakšu iekrāvēji ar elektromotoriem un iekšdedzes (IC) dzinējiem.
Elektriskie iekrāvēji saņem enerģiju no iekrāvēja akumulātora. Tajos izmanto svīna-skābes akumulatorus and litija jonui akumulatorus.
Iekšdedzes dzinēju iekrāvējiem atšķiras dīzeļdegvielas iekrāvēji un gāzes iekrāvēji. Pēdējais no šiem atkarībā no veida izmanto dabasgāzi vai sašķidrināto gāzi (LPG, sašķidrināto naftas gāzi). Kaut arī benzīna iekrāvēji pieder iekšdedzes dzinēju iekrāvēju kategorijai, tos reti izmanto Eiropas Savienībā.
Iekrāvēji ar iekšdedzes dzinējiem atšķiras arī hidrostatiskās un hidrodinamiskās piedziņas gadījumos. Hidrodinamiskā piedziņa parasti ir vienkāršākiem iekšdedzes dzinēju iekrāvējiem, kas ir zināmi arī kā “V iekrāvēji” un ir labi piemēroti transportēšanas uzdevumiem. Savukārt hidrostatiskās piedziņas kopumā ir saistītas ar lielāku paātrinājumu, precīzāku stūrēšanu un vienkāršu pārvietošanos atpakaļgaitā. Tāpēc iekrāvēji ar hidrostatisko piedziņu ir ideāli piemēroti preču pārvietošanai, piemēram, smago automašīnu piekraušanai un izkraušanai.
Elektrisko iekrāvēju priekšrocības iekļauj to augsto efektivitāti un vispusību. Šie frontālie dakšu iekrāvēji ir bez izmešiem, tāpēc tos var izmantot gan iekštelpās, gan ārā. Mazs troksnis un darbība bez izmešiem aizsargā darbiniekus un vidi.
Salīdzinājumā ar iekšdedzes dzinēju transportlīdzekļiem iekrāvēji ar litija jonu akumulatoriem ir īpaši pievilcīgi, pateicoties ļoti mazajām ekspluatācijas un apkopes izmaksām.
Elektrisko iekrāvēju ar svina-skābes akumulatoru iespējamais trūkums ir biežākas akumulatoru maiņas nepieciešamība, ja tos izmanto ļoti ilgi un intensīvi. Tomēr pretsvara iekrāvējiem un citu veidu iekrāvējiem ar litija jonu akumulatoriem nav šādu problēmu, pateicoties ievērojami lielākai energoefektivitātei.
Turklāt vairumam elektrisko iekrāvēju ir nepieciešami labi grīdas apstākļi, it īpaši attiecībā uz klīrensu un aizsardzību pret putekļiem un netīrumiem. Tomēr Jungheinrich izstrādā un ražo arī elektriskos iekrāvējus, kas ir īpaši optimizēti lietošanai ārā.
Dakšu iekrāvējiem ar elektromotoriem izmanto divus primāros transportlīdzekļu akumulatoru veidus — svina-skābes un litija jonu akumulatorus. Pēdējais variants piedāvā pārliecinošas priekšrocības un tādējādi ir noteicošais kā jauns standarts. Piemēram, litija jonu akumulatori ir labāki videi un energoefektīvāki, kā arī nodrošina pastāvīgu labu veiktspēju, pat ja akumulators ir daļēji izlādējies. Tie ir bezapkopes un ar ilgu darbmūžu. Mūsu litija jonu iekrāvēji veido optimāli koordinētu iekrāvēja, litija jonu akumulatora un uzlādes tehnoloģijas sistēmu.
Kopumā dīzeļdegvielas un gāzes iekrāvēji ir jaudīgāki, tāpēc var pārvietot smagākas kravas un veikt sarežģītākus uzdevumus, piemēram, putekļainā un nelīdzenā darba vidē. Tomēr kā litija jonu tehnoloģijas celmlauži Jungheinrich elektriskie iekrāvēji pašlaik ir tik spēcīgi, ka daudzos gadījumos līdzinās iekšdedzes dzinēju iekrāvēji un vienlaicīgi nodrošina lielāku efektivitāti.
Iekšdedzes dzinēju iekrāvēju priekšrocības iekļauj spēju darboties uz nelīdzenām grīdām un lietošanas gatavību jebkurā brīdī, jo nav nepieciešams uzlādes laiks. Iekšdedzes dzinēju iekrāvēju trūkumi ir lielākas ekspluatācijas izmaksas, lielāks troksnis un vairāk izmešu, tāpēc tos parasti izmanto tikai ārā.
Gāzes iekrāvējiem ir nepieciešama dabasgāze vai LPG. LPG sastāv no propāna/butāna maisījuma.
Iekrāvēju celtspēja atšķiras atkarībā no konstrukcijas un piedziņas sistēmas. Jungheinrich pretsvara iekrāvēji var pacelt kravas līdz 5 t, tostarp celtspēja samazinās, pieaugot celšanas augstumam. Informāciju par atsevišķu iekrāvēju modeļu celtspēju skatiet mūsu izstrādājumu tehnisko datu lapās.
Iekrāvēju celšanas augstums ir atkarīgs no dažādiem faktoriem. Jungheinrich pretsvara iekrāvēji var sasniegt līdz 7,5 m augstumu. Informāciju par dažādu iekrāvēju modeļu celšanas augstumiem, lūdzu, skatiet mūsu izstrādājumu tehnisko datu lapās.
Iekrāvējiem ir dažādi maksimālie braukšanas ātrumi. Atkarībā no modeļa Jungheinrich pretsvara iekrāvēji var sasniegt ātrumu līdz 22 km/h bez kravas. Sīkāku informāciju par faktisko braukšanas ātrumu ar kravu un bez tās var atrast mūsu iekrāvēju modeļu individuālajās tehnisko datu lapās.
Jā. Mūsu īpašās konstrukcijas ietvaros jūs varat iegūt arī tā dēvētos sprādziendrošos iekrāvējus no mūsu Sprādzienaizsardzības kompetences centra, kuri pilnīgi atbilst jūsu drošības prasībām sprādzienbīstamā vidē. Tādējādi Jungheinrich piedāvā drošus risinājumus iekrāvēju lietošanai vidē, kurā ir viegli uzliesmojošas gāzes un tvaiki, kā arī sprādzienbīstami pulveri un putekļi, piemēram, ķīmijas un farmācijas nozarē.
Mūsu iekrāvēju ar aizsardzību pret sprādzieniem vienmēr ir daļa no aktuālās sērijas un praktiski neatšķiras no saviem parastajiem līdziniekiem ar veiktspēju un konstrukciju, kā arī piedāvā augstākos ergonomikas standartus. Apkopes tehniskie speciālisti, kuri ir īpaši apmācīti aizsardzībai pret sprādzieniem, nodrošina to, ka sprādziendrošie iekrāvēji saglabā pilnu darbspēju ilgus gadus un nokārto visus tiesību aktos prasītos testus ar augstākajām atzīmēm.
Jā. Mūsu iekrāvēji piedāvā maksimālu funkcionālo uzticamību pat –20 °C temperatūrā. Tos var aprīkot ar aukstuma kamerām un dažādu veidu logiem kā konfigurācijas iespēju.
Parasti visiem Jungheinrich iekrāvējiem gan dakšu iekrāvējiem, bīdmasta krautņotājiem, gan komplektētājiem un augstplauktu krautņotājiem ir vadītāja kabīne. Drošai darbībai dažādās vidēs un mainīgos laikapstākļos Jungheinrich piedāvā iekrāvēju variantus ar slēgtu vadītāja kabīni.
Terminu “iekrāvējs” bieži izmanto kā sinonīmu vārdam “dakšu iekrāvējs”. Tomēr šis apzīmējums uzsver rūpnieciskā iekrāvēja spēju ne tikai pacelt uz paletēm novietotas preces, bet arī tās sakraut. Tomēr tas attiecas arī uz citiem rūpnieciskiem iekrāvējiem, bet vispārējais kategorijas termins “dakšu iekrāvējs” iekļauj ne tikai iekrāvēju tā šaurākajā nozīmē (proti, pretsvara iekrāvēju), bet arī citus variantus, piemēram, bīdmasta krautņotājus, augstplauktu krautņotājus, komplektētājus un līdzgājēja krautņotājus.
Termins “frontālais iekrāvējs” iekļauj visus iekrāvējus, kuriem dakšu turētājs vai dakšas atrodas priekšā. Turklāt vadītāja sēdeklis vai kabīne parasti ir vērsta braukšanas virzienā. Klasiskais dakšu iekrāvējs ir frontālais iekrāvējs.
Tipiskais dakšu iekrāvējs, kas tiek lietots visplašāk, darbojas saskaņā ar tā dēvēto pretsvara principu. Tas nozīmē, ka kravas svars uz dakšām priekšpusē ir līdzsvarots ar pretsvaru aizmugurē. Runājot par dakšu iekrāvēju, mēs parasti domājam pretsvara iekrāvēju.
Termins “līdzgājēja vadīts krautņotājs” tiek izmantots diezgan reti un attiecas uz krautņotājiem, kurus vada gājēji, nevis autovadītājs. Šos rūpnieciskos krautņotājus vada ar dīseli, un tos sauc arī par “autoiekrāvējiem”. Praksē tie neskaitās kā krautņotāji, bet kā palešu ratiņi.
Principā noliktavā var izmantot visus elektromotora piedziņas iekrāvējus. Ja tiek ievēroti stingri drošības un izmešu noteikumi, gāzes iekrāvējus dažos gadījumos var izmantot arī noliktavās. Dīzeļdegvielas iekrāvējus parasti nedrīkst izmantot iekštelpās.
Ārā ieteicams lietot visus iekšdedzes dzinēju iekrāvējus, piemēram, dīzeļdegvielas un gāzes iekrāvējus. Parasti elektromotora piedziņas iekrāvēji ir mazāk piemēroti lietošanai ārā, jo tie ir prasīgāki attiecībā uz klīrensu un aizsardzību pret putekļiem un netīrumiem. Tomēr Jungheinrich izstrādā arī elektriskos iekrāvējus, kurus var bez problēmām izmantot ārā.
Atkarībā no eju platuma noliktavās var izmantot dažādus elektriskos iekrāvējus. Tas jo īpaši attiecas uz mūsu 1. sērijas trīsriteņu kompaktajiem elektriskajiem iekrāvējiem, kuriem ir ārkārtīgi kompakti izmēri un tikai 990 mm platums un kas parasti ir izcili piemēroti drošai lietošanai pat šaurās ejās. Tomēr parastām šauro eju noliktavām joprojām ir ieteicami bīdmastu krautņotāji vai augstplauktu krautņotāji, nevis pretsvara iekrāvēji.
Mūsu iekrāvēju attiecīgās lietotāja rokasgrāmatas PDF formātā varat lejupielādēt mūsu ekspluatācijas rokasgrāmatas meklēšanas lapā.
Neraizējieties, ja jūsu transportlīdzekļu autoparkā joprojām nav augstas veiktspējas iekrāvēja, kas var uzticami veikt dažādus uzdevumus noliktavā. Jūs varat sazināties ar mūsu specialistiem konsultantiem, aizpildot mūsu izstrādājumu pieprasījuma veidlapu. Viņi jūs labprāt atbalstīs pareizo iekrāvēju izvēlē. Jungheinrich PROFISHOP jūs varat arī iegādāties papildu transportēšanas un glabāšanas kārbas, kā arī citus dakšu iekrāvēju piederumus savam iekrāvēju autoparkam.
Ja nevēlaties uzreiz iegādāties iekrāvēju un vēlaties uzzināt vairāk par financēšanas iespējām, kas ir pieejamas šiem praktiskajiem noliktavas rīkiem, mūsu Jungheinrich finanšu konsultanti ir jūsu rīcībā. Kopā mēs noteiksim, vai jūsu labākā iespēja ir iegāde, maksājot pa daļām, līzingā vai iekrāvēja nomas līgums.
Mēs arī labprāt pārrunāsim īstermiņa risinājumus: ja jums ir jātiek galā maksimāla pieprasījuma brīžos vai ar palielinātu apstrādes veiktspēju sezonālā uzņēmējdarbībā, mēs piedāvājam nomas iekrāvējus īslaicīgai lietošanai, izmantojot iekrāvēju nomas konsultāciju pakalpojumu.
Informatīvais biļetens
Pieteikties