Jungheinrich apvieno ražotāja kompetenci un vienotu sistēmu piegādātāja pieredzi un zināšanas. No plānošanas un realizācijas līdz mūsu klientu servisa darbinieku nodrošinātam servisam un atbalstam: mēs to paveiksim!
Esam Jūsu rīcībā – visu diennakti!
Ja kāds traucējums ierobežo Jūsu iekārtas darbspēju, mēs nekavējoties esam klāt. Mēs sniedzam uzticamu atbalstu un tādējādi nodrošinām iekārtas pieejamību. Mūsu programmatūru ekspertiem no centrālā atbalsta dienesta ir ilggadēja pieredze, un viņi Jums palīdz problēmu atrisināt attālināti. Ja tas tomēr kādreiz nav iespējams, pie Jums iespējami drīz ierodas kāds no mūsu kvalificētajiem klientu servisa tehniķiem. To mēs panākam, pateicoties mūsu blīvajam, globālajam servisu tīklam. Mūsu augstie kvalitātes standarti, protams, ir vienlīdz spēkā visā pasaulē. Tā Jūs varat būt droši, ka Jūsu loģistikas sistēmas dīkstāves laiks tiek saīsināts līdz absolūtam minimumam.
Mūsu izstrādājumu klāsta īss pārskats
Klientu vēlmēm un vajadzībām precīzi pielāgoti servisa un atbalsta pakalpojumi
Pateicoties ciešajai saiknei starp centrālo atbalsta dienesta palīdzības tālruni ar programmatūrām un vadības tehniku saistītos jautājumos un servisu, kas tiek veikts pie Jums uz vietas, mēs garantējam augstu sistēmas pieejamību un netraucētu Jūsu loģistikas sistēmas darbību. Jūs pilnībā koncentrējaties uz sava uzņēmuma komercdarbību – mēs parūpējamies par Jūsu sistēmu.
Vienmēr drošībā – ar mūsu loģistikas sistēmu servisu
Mēs jebkad un jebkur iespējami īsā laikā rūpējamies par to, lai Jūsu loģistikas iekārtas un mašīnas nodrošinātu netraucētu Jūsu loģistikas sistēmas darbību.
Mūsu serviss ietver šādus pakalpojumus:
Apsekošana
Ar pārbaudes ierīču palīdzību mūsu tehniskie darbinieki pārbauda Jūsu sistēmu un komponentu darbību, īpašu uzmanību pievēršot ar drošību saistītiem procesiem un komponentiem. Apsekošanas laikā mūsu darbinieki uzreiz uz vietas veic vienkāršus apkopes darbus, piemēram, skrūvju ieeļļošanu vai pievilkšanu. Vajadzības gadījumā viņi arī sastāda sarakstu ar preventīvos nolūkos veicamiem remontdarbiem.
Apkope
Regulāri veikta apkope pagarinās Jūsu loģistikas sistēmas darbmūžu, pieejamību un drošību. Nolietotas vai bojātas detaļas un komponenti tiek identificēti un nomainīti jau laikus. Tādējādi mēs novēršam ar lielām izmaksām saistītas dīkstāves un saglabājam Jūsu sistēmas veiktspēju. Kopā ar Jums mēs izstrādājam apkopju veikšanas plānu, iekļaujot tajā konkrētus termiņus, tā, lai veicamie apkopes darbi iespējami maz ietekmētu Jūsu uzņēmumā notiekošos darba procesus. Tādēļ apkopi var veikt arī ārpus darba laika, piemēram, naktī.
Drošības pārbaude
Samaziniet dīkstāvju risku, regulāri veicot Jūsu loģistikas sistēmas, komponentu un detaļu apsekošanu. Jungheinrich tehniskie darbinieki regulāri veic sertificētas drošības pārbaudes un palīdz Jums izpildīt visas likumdošanas prasības. Jūs saņemat pārbaužu rezultātu apkopojumu, kuru mūsu darbinieki ar Jums detalizēti pārrunā.
Remonts
Remonta ietvaros tiek nomainītas bojātās detaļas, kuras ierobežo Jūsu loģistikas sistēmas funkcijas. Izmantojot modernus diagnostikas rīkus, iespējama ātra defektu lokalizēšana. Visus remontdarbus veic profesionāli apmācīti Jungheinrich klientu servisa tehniķi, kuri pārzina Jūsu sistēmu un vajadzības gadījumā īsā laikā ierodas pie Jums uzņēmumā. Tādējādi sistēmas pieejamību iespējams atjaunot iespējami drīz.
Materiālu pārvaldība
Lai izvairītos no ilgas dīkstāves, Jungheinrich nodrošina, lai vajadzīgās rezerves daļas tiktu uzglabātas pie Jums uz vietas. Ar regulāru apkopi mūsu tehniskie darbinieki nodrošina, lai šīs detaļas vajadzības gadījumā būtu pilnībā funkcionējošas. Pie mūsu servisa pakalpojumiem pieder arī augstvērtīgu rezerves daļu remonts un restaurācija. Līdzvērtīgas detaļas, kuras nav pieejamas Jūsu uzņēmumā, 24 stundu laikā no mūsu rezerves daļu noliktavām iespējams piegādāt jebkur Eiropā.
Apmācība
Jungheinrich piedāvā dažādas apmācības – gan Jūsu darbinieku apmācību par Jūsu loģistikas sistēmas pareizu lietošanu, gan apkopes apmācības Jūsu apkopes darbiniekiem. Šādi tiek novērsti dārgi remonti un pagarināts Jūsu loģistikas sistēmas darbmūžs.
Atbalsts
Uzticiet Jūsu loģistikas sistēmas un citu sistēmu apkopi un remontu mums! Pateicoties kvalificētu Jungheinrich tehnisko darbinieku komandai, mūsu klienti vienmēr var justies drošībā - 24 stundas dienā un 7 dienas nedēļā.
Visi šie pakalpojumi ir pielāgojami katram klientam individuāli.
Mēs Jūs labprāt konsultēsim. Vienojieties par tikšanās datumu!
Vienmēr Jūsu rīcībā – mūsu diennakts atbalsts loģistikas sistēmu lietotājiem
Mūsu atbalsta daļas darbinieki ir pirmās kontaktpersonas, pie kurām Jūs vēršaties, ja Jūsu loģistikas sistēmas darbībā radies traucējums vai Jums ir vispārīgi ar to saistīti jautājumi. Šajā daļā strādā vienīgi darbinieki ar ilggadēju darba pieredzi, kuri lielāko daļu Jūsu pieprasījumu vairumā gadījumu spēj atrisināt, izmantojot attālināto piekļuvi Jūsu sistēmai. Ja tas tomēr nav iespējams, mūsu atbalsta daļas darbinieki nekavējoties sazinās ar vietējo klientu servisa tehniķi, jo mūsu uzņēmumā serviss un atbalsta dienests darbojas roku rokā. Uz svarīgiem atbalsta dienestam adresētiem jautājumiem mēs parasti reaģējam dažu minūšu laikā, bet ne vēlāk kā stundas laikā. Tādējādi mēs samazinām Jūsu uzņēmuma dīkstāvju risku un nodrošinām maksimālu Jūsu sistēmas veiktspēju 365 dienas gadā.
Mūsu atbalsta dienests palīdzēs Jums šādos jautājumos:
WMS un vadības tehnika
Atbalsta sniegšanas ietvaros mēs pārraugām ne tikai Jūsu WMS, bet arī vadības tehnikas darbību Jūsu automatizētajā noliktavā un Jūsu automātiskajos iekrāvējos. Turklāt ar Jums norunātajā laikā sazinās darbā ar Jūsu sistēmu apmācīts atbalsta dienesta speciālists, kurš ar praktiskiem padomiem ir pieejams elektroniski, telefoniski un ar attālinātās diagnostikas (VPN) starpniecību. Lai Jūsu programmatūrai vienmēr būtu jaunākā versija, Jūs regulāri saņemat WMS atjauninājumus.
Automatizēti vadīti transportlīdzekļi
Mūsu automatizēti vadītie transportlīdzekļi AVT ir balstīti uz mūsu pārbaudītajiem iekrāvējiem, kurus mēs pēc moduļu principa automatizējam atbilstoši Jūsu prasībām. Traucējuma gadījumā mūsu programmatūru speciālisti ar attālināto piekļuvi pieslēdzas Jūsu sistēmai, lai tādā veidā līdz minimumam samazinātu dīkstāvi.
Datu pārraide un IT produkti
Ar mūsu atbalsta dienesta palīdzību Jūs nodrošināt Jūsu datu pārraides produktu, kā, piemēram, skeneru, printeru vai termināļu, maksimālu pieejamību un optimālu sniegumu. Bojātos datu pārraides produktus Jūs varat nosūtīt mums, vai arī mūsu klientu servisa tehniķi tos var salabot pie Jums uz vietas.
Globālais Jungheinrich tīkls – Jums pieejams vienmēr un visur.
Ik dienu vairāk nekā 4800 pieredzējuši Jungheinrich klientu servisa tehniķi un kopumā vairāk nekā 6300 darbinieki no mūsu pēcpārdošanas nodaļām visā pasaulē gādā par to, lai Jūsu loģistikas uzņēmums darbotos droši un netraucēti. Lai to nodrošinātu, mēs savu ražotāja kompetenci balstām uz modernākajiem diagnostikas rīkiem un augstu rezerves daļu pieejamību.
Mēs Jūs labprāt konsultēsim. Vienojieties par tikšanās datumu!